26 Ιουνίου, 2014

ΒΑΡΥΣΗΜΑΝΤΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΑΚΑΡΙΩΤΑΤΟΥ ΣΤΟΝ ΑΝΤΕΝΝΑ

 

Για την περιουσία της εκκλησίας μίλησε, μεταξύ άλλων θεμάτων, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμος, στην τηλεοπτική του συνέντευξη στον ΑΝΤ1, αναφέροντας ότι η εκκλησία έχει περιουσία, που, αν την αξιοποιήσει, θα καλύψει τα έξοδά της και όλα τα φιλανθρωπικά της ιδρύματα. Ωστόσο, ο Μακαριώτατος επισήμανε ότι η μισθοδοσία των ιερέων είναι υποχρέωση του κράτους. Ερωτηθείς για τη Χρυσή Αυγή, ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών δήλωσε «δεν θέλουμε να νομίζουν ότι είναι στήριγμά μας». Αναφορικά με το έργο της εκκλησίας, ο Αρχιεπίσκοπος είπε ότι αυτή τη στιγμή, 53.000 άνθρωποι στην Ιερά Αρχιεπισκοπή των Αθηνών δέχονται την ευεργεσία της "Αποστολής" με το "δέμα στο σπίτι".

Σε άλλο σημείο της συνέντευξης ο Μακαριώτατος έκανε λόγο για «μία δύσκολη περίοδο αναφερόμενος στη σημερινή κοινωνική κατάσταση. «Μου θύμισαν εικόνες αυτής της εποχής, σκηνές όπως εδώ που κατεβαίνουμε καμιά φορά τη νύχτα τον δρόμο και βλέπουμε δύο πόδια να είναι έξω από τον κουβά και όλο το κεφάλι με τα χέρια μέσα, ψάχνουν για να βγάλουν κάτι, μπισκότα ή οτιδήποτε, την πατάτα να την κόβει στη μέση κλπ», τόνισε μιλώντας στον ΑΝΤ-1 και πρόσθεσε:  αυτές οι σκηνές μου θύμισαν τα χρόνια αυτά της Κατοχής και τα δύσκολα χρόνια». 

«Γι’ αυτό ακριβώς», ανέφερε κλείνοντας ο Αρχιεπίσκοπος, «η εκκλησία δεν μπορεί να σταθεί μακριά από αυτά τα πράγματα ή να κάνει διακρίσεις». «Από εδώ βλέπω έναν γέρο μια μέρα, να κάθεται δύο τρεις φορές έξω και να μην τον αφήνουνε να περάσει πάνω. Και τους λέω να ανέβει ο γέροντας πάνω και μου λέει έρχομαι από τον Αγ. Δημήτριο του Μπραχαμίου. Θέλω τα φάρμακα να μου πάρετε, λέει. Έχεις συνταγή, το λέω. Έχω το κουτάκι μου λέει. Μου δίνει το κουτάκι και τι έγραφε; 2,80. Για 2,80 ερχόταν ο άνθρωπος από το Χαϊδάρι για να τα πάρει εδώ», είπε ο κ. Ιερώνυμος.

Δείτε τα βίντεο από τον ΑΝΤ1:


 

Δεν υπάρχουν σχόλια: