25 Απριλίου, 2018

Ο ΑΘΕΟΛΟΓΗΤΟΣ ΜΠΕΓΖΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΕΥΤΟΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ

 

Έξι ημέρες μετά το Πάσχα 14/4/2018 ο ανεκδιήγητος και αθεολόγητος Μπέγζος έγραψε κατάπτυστο σχόλιο στο twitter του για την ενέργεια του Αρχιεπισκόπου όπου έψαλε την νύχτα της Αναστάσεως από εξέδρας τον Εθνικό Ύμνο μετά το Χριστός Ανέστη.

Ο άμοιρος Μπέγζος τόσο κατάλαβε τόσο έγραψε ότι ο Μακαριώτατος μπέρδεψε τον Αναστάσιμο ύμνο με τον Εθνικό.Το αλτσχάιμερ όμως του Μπέγζου  ίσως τον έχει επηρεάσει δεν πρέπει βέβαια να ξεχνάμε ότι πάσχει και από σοβαρή ψυχασθένεια αποδεδειγμένη από  τα συνήθη ψευτοεπιχειρήματά του!!!

Εξάλλου περίπου τα ίδια έγραφε για τον Αρχιεπίσκοπο και στις 29 Σεπτεμβρίου 2016 τότε βέβαια διερωτόταν τι γυαλιά φορά ο Αρχιεπίσκοπος όταν διαβάζει τον πληροφορούμε ότι φορά πολυεστιακά και όχι θολά μπουκαλόγιαλα σαν τα δικά του.

Δεν πρέπει όμως να  περιμένουμε κάτι το διαφορετικό από τον αθεολόγητο Μπέγζο. Φυσικά δεν αξίζει τον κόπο  κάποιος να πάρει στα σοβαρά τα γραφόμενα αυτού του κυρίου.

Τα περί θεοκρατίας όμως που γράφει είναι ανάξια σχολιασμού και θα πρέπει κάποιος από το σινάφι του που δεν θα έχει προβλήματα ψυχωτικά ή αλτσχάιμερ ότι το χει παραξηλώσει και ότι όταν γράφει στο twitter του όποιο κρανιοβάρεμα του κατέβει να γνωρίζει ότι δεν απευθύνεται σε αδιάβαστους.

Το ότι είναι  άνθρωπος του Φαναρίου ο Μπέγζος το γνωρίζουμε από τα κατά καιρούς γραφόμενά του όπου προσπαθεί με νύχια και με δόντια να μας αποδείξει ότι το Φανάρι στέκει αναμμένο στην Ιστανμπούλ.

Επειδή όμως και η ηλιθιότητα έχει και τα όριά της θα πρέπει να σκουπίσει τα θαμπά μπουκαλόγιαλά του ο Μπέγζος και να διαβάσει με προσοχή γιατί ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΦΩΤΙΖΕΙ μέσα από την ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ  ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ  ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΤΟΛΙΚΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ όπου είχα δημοσιεύσει και τους είχα αποστείλει στις 30 Ιουλίου 2015.

Σεβασμιώτατε,Με αφορμή την περίεργη πρόσκληση του Αρχιεπισκόπου Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίου προς τους 36 Μητροπολίτες της Βορείου Ελλάδος μόνο, για να παρευρεθείτε στην σύναξη του Φαναρίου την 1η Σεπτεμβρίου για την εορτή της Ινδίκτου και να συνεορτάσετε μαζί την Αρχή του Εκκλησιαστικού Έτους στο Φανάρι.

Θα ήθελα να σας υπενθυμίσω μερικά πράγματα σχετικά με τον ρόλο που παίζει ο κ. Βαρθολομαίος στα Εκκλησιαστικά δρώμενα εις ότι αφορά σήμερα την Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ελλάδος.

Σεβασμιώτατε, Για το ρόλο του κ. Βαρθολομαίου πολλά έχουν λεχθεί και πολλά λέγονται. Θολή η πορεία του και όχι τόσο Εθνικά και Ελληνικά κινούμενη, λέει κάπου -  κάπου κάποια μισόλογα. 

Αλλά ο Μακαριστός Αρχιεπίσκοπος κυρός Σεραφείμ του τα είχε γράψει σε επιστολή που του είχε αποστείλει το 1992 όπου εκεί αποδεικνύεται περίτρανα ο ρόλος που έπαιζε και παίζει μέχρι σήμερα ο κ. Βαρθολομαίος. 

Αν τη διαβάσει κάποιος προσεκτικά την επιστολή αυτή θα διαπιστώσει τα θέλω και τις αντικανονικές απαιτήσεις του κ. Βαρθολομαίου.

Κατά την Αγρυπνία και εν συνεχεία Θεία Λειτουργία που ετελέσθη υπό τον Αρχιεπίσκοπο Κωνσταντινουπόλεως κ. Βαρθολομαίο στις 11/7/2015 στο Ησυχαστήριο Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου Σουρωτής Θεσσαλονίκης για την εορτή του Οσίου Παϊσίου του Αγιορείτου συμμετείχαν και Μητροπολίται της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος οι: Ναυπάκτουκ. Ιερόθεος, Καστορίας κ.Σεραφείμ και Κασσανδρείαςκ. Νικόδημος.

Κατά την Θεία Λειτουργία και την ώρα της μνημόνευσης, οι Μητροπολίται της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος μνημόνευσαν μόνο το όνομα του κ. Βαρθολομαίου, και όχι και της Ιεράς Συνόδου, που τους εξέλεξε και τους χειροτόνησε, κατά την έκπαλαι τάξη και πράξη της κατά Ανατολάς Μίας Αγίας Καθολικής και Αποστολικής Εκκλησίας.

«Τους Επισκόπους εκάστου έθνους(=σύνολον ομοφύλων σε συντεταγμένο κράτος), χρή ειδέναι τον εν αυτοίς πρώτον και ηγείσθαι αυτόν ως κεφαλήν». (Καν. 34ος Αγ. Απ/λων).

Σεβασμιώτατε,η αντιεκκλησιολογική αυτή πράξη και συμπεριφορά  των Μητροπολιτών της Αυτοκεφάλου Εκκλησίας της Ελλάδος έγινε κατ΄ εντολή του κ. Βαρθολομαίου ή με την ανοχή του; Θα πρέπει να υπάρξει μια απάντηση και μάλιστα πειστική.

Η ως άνω εκκλησιαστική πράξη, όχι μόνον είναι απαράδεκτος από Ορθοδόξου πλευράς, αλλά και στοχεύει μάλλον στην αμφισβήτηση - άρνηση του ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟΥ της Εκκλησίας της Ελλάδος παρόντος μάλιστα και του καραδοκούντος, ως λέγεται προς τούτο, κ. Βαρθολομαίου, δημιουργούνται σοβαρές ανησυχίες και ερωτήματα.

Διό και επανέρχεται το θέμα της μνημόνευσης του κ. Βαρθολομαίου από Κανονικής και Εκκλησιολογικής απόψεως, εκ μέρους των Επισκόπων της Μακεδονίας και Θράκης και δεν γνωρίζω που αλλού το πάει ο κ. Βαρθολομαίος.

Σεβασμιώτατε, η εν λόγω απαίτηση μνημόνευσης του κ. Βαρθολομαίου θα πρέπει να εξεταστεί επί τη βάση Πατριαρχικών Συνοδικών Πράξεων του Φαναρίου. Σχετικά με την Πατριαρχική και Συνοδική Πράξη του 1928 που ισχυρίζονται οι του Φαναρίου, πρέπει να γνωρίζουν ότι:

Είναι εντελώς έξω, και πέρα από τις απαραχάρακτες διατάξεις των Θείων και Ιερών Κανόνων, της ισχύουσας εκκλησιαστικής Τάξεως, και Εθνικών δικαίων, και άρα πρέπει να κριθεί, εν μέρει ως απαράδεκτη και εντελώς ανυπόληπτη από την Ορθόδοξη Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ελλάδος και το Ελληνικό Κράτος.

Σεβασμιώτατε, η Εκκλησία της Ελλάδος σε συνεργασία με το Ελληνικό Κράτος θα πρέπει να ενημερώσουν, απλώς, το απρόσεκτο Φανάρι, ότι βάσει των Κανονικών και Εθνικών δικαίων, και της εν γένει έκπαλαι εκκλησιαστικής τάξεως, ότι:

Το Αυτοκέφαλον της Εκκλησίας της Ελλάδος εκτείνεται σε όλη την έκταση των ορίων του Ελληνικού Κράτους, και η εν λόγω Πατριαρχική Απόφαση του Οικουμενικού Θρόνου 1928, στα σημεία εκείνα που επισημάνθηκαν, ως λίαν αντικανονικά, αντεθνικά, και πέραν της εκκλησιαστικής Τάξεως και Πράξεως.

Τα οποία ποδοπατούν το ΑΥΤΟΚΕΦΑΛΟΝ και προσβάλλουν, βάναυσα, το κύρος του συντεταγμένου Ελληνικού Κράτους, του λοιπού να καταργηθούν.

Σεβασμιώτατε,η από κοινού ως άνω Εθνικοκανονική αυτή Απόφαση, Εκκλησίας και Ελληνικού Κράτους, αφ΄ενός μεν θα εξασφαλίσει τα Εκκλησιαστικά και Κρατικά δίκαια, αλλά και τα όρια του Ελληνικού Κράτους.

Και αφ΄ ετέρου θα συντελέσει, ώστε να αρθεί αυτό το κακόγουστο αλαλούμ που παρατηρείται εκάστοτε, οσάκις, Μητροπολίτες..... Βορείων και Νοτίων Προαστίων της Εκκλησίας του συντεταγμένου Ελληνικού Κράτους.  

Εξάλλου Σεβασμιώτατε, πλην του Α΄ όρου του Πατρ. Τόμου του 1850 και του Β΄ όρου της Πράξης 1928 όλοι οι άλλοι όροι δεν έχουν συνταγματική ισχύ. βλέπ. (Σύνταγμα 1975 - Πρακτικά Βουλής σελ. 393 και Απόφαση ΣτΕ 2715/1984).

Επίσης σας υπενθυμίζουμε ότι η ρύθμιση των λεγομένων «Νέων Χωρών» έγινε με σκοπό να καθίσταται αδύνατη στο μέλλον η δημιουργία αριστίνδην ΔΙΣ (Απόφαση ΣτΕ 3767/2002 Τμ. Γ΄).

Σεβασμιώτατε, τό Φανάρι δυστυχώς δεν φωτίζει. Τόσα χρόνια οι Ιεράρχαι και ό πιστός λαός καλούν τον κ. Βαρθολομαίο να σεβασθή την κανονική τάξι και ιερή Παράδοσι τής Εκκλησίας και αυτός  κωφεύει.

Όταν όμως θίγονται κατ΄ αυτόν τα συμφέ­ροντα του Οικουμενικού Θρόνου, θυ­μάται  την «ειδική διακονία» του, τη «μέριμνα», την «πιστήν τήρησιν»  και τον «σεβασμόν» προς τους Κανόνες; 

Ενώ έχει σαλεύσει μέ τον Οικουμενισμό του  τα ασάλευτα, μετέθεσε «όρια αιώνια ά έθεντο οι Πατέρες» και προσπαθεί τώρα να μας πείσει, οτι οι εκκλησια­στικές του δικαιοδοσίες μένουν εις τον αιώνα;

Τό λάδι λοιπόν, με το οποίο προσπαθεί ο κ. Βαρθολομαίος  να διατηρήσει αναμμένο το ισχνό φως του Φαναρίου, δυστυχώς είναι νοθευμένο.Το Φανάρι δεν φωτίζει παρά τα σκαλοπάτια του Πατριαρχείου. 

Προτιμότερο λοιπόν οι «Νέες Χώρες» ν' ανήκουν στήν Αυτοκέφαλη Εκκλησία τής Ελλάδος και να φωτίζωνται από το φως της Ορθοδοξίας, παρά στο Οικουμενικό Πατρι­αρχείο και να βυθίζωνται, όπως η Αμε­ρική, ο Καναδάς, η Αυστραλία και άλλες δικαιοδοσίες του, στο ζοφώδες σκότος του Οικουμενισμού του.

Σεβασμιώτατε, αφού σας ζητήσω συγγνώμη όπου σας εκούρασα, ταπεινά φρονώ ότι λόγ τν προσπαθειν και ντικανονικν παρεμβάσεων το Προκαθημένου τς κκλησίας τς Κων/πόλεως στν Ατοκέφαλον κκλησία τς λλάδος, πιστεύω όπως και πάρα πολλοί άλλοι ότι:

Ήρθε η ώρα σήμερα, να απομακρύνετε  και να κρατήσετε  τν κ. Βαρθολομαίο μακρι  π τ λληνικ ρια όπως έκαναν:ο Αρχιεπίσκοπος κυρός Σεραφείμ, ο Αρχιεπίσκοπος κυρός Ιερώνυμος ο Α΄ και ο Αρχιεπίσκοπος κυρός  Χρυσόστομος.

Εξάλλου η ισχύς του κυρίου Βαρθολομαίου εφάνη περίτρανα από τους δυο ψήφους που εισέπραξε ο εκλεκτός του π. Αμφιλόχιος από τους Μητροπολίτες της Βορείου Ελλάδος στην εκλογή για την Ιερά Μητρόπολη Ιωαννίνων.

Σεβασμιώτατε, ο κ. Βαρθολομαίος δυστυχώς λόγω των προσωπικών του φιλοδοξιών έχει δημιουργήσει μεγάλα προβλήματα στην Αυτοκέφαλη  Εκκλησία της Ελλάδος αλλά και στην Διασπορά όπως.

•Μεθόδευσε την απομάκρυνση του Αρχιεπισκόπου Θυατείρων και (Μ. Βρετανίας) κυρού Μεθοδίου και με ένα απλό φάξ, και τον υποβίβασε σε... Μητροπολίτη Πισιδίας.

•Οδήγησε σε υποχρεωτική παραίτηση τον Μακαριστό Αρχιεπίσκοπο Αμερικής κυρό Ιάκωβο.

•Διόρισε νέο Αρχιεπίσκοπο Αμερικής τον κ. Σπυρίδωνα χωρίς να ρωτήσει κανέναν και τον κατήργησε επίσης χωρίς να ρωτήσει κανέναν.

•Υποσχέθηκε προς τους Έλληνες της Ομογένειας ότι θα αναβαθμίσει την Εκκλησία της Αμερικής και την κατασπάραξε, κόβοντας την σε ξεχωριστές μερίδες (Εκκλησία Καναδά, Εκκλησία Νοτίου Αμερικής).

•Επίσης Διόρισε νέο Αρχιεπίσκοπο Αμερικής τον κ. Δημήτριο, εμπαίζοντας μέχρι τέλους τον Αρχιεπίσκοπο Αυστραλίας κ. Στυλιανό, στον οποίο είχε υποσχεθεί τη θέση.

Ο Αρχιεπίσκοπος Αυστραλίας κ. Στυλιανός όμως τον έχει καταγγείλει πολλάκις για την ανυπαρξία Συνόδου του Πατριαρχείου Κωνσταντινουπόλεως και για πολλά άλλα - που δεν τολμά μέχρι και σήμερα, να τον τιμωρήσει για όσα του καταμαρτυρεί.

•Ταπείνωσε τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων κ. Ειρηναίο.

•Περιφρόνησε τον τότε Πατριάρχη Μόσχας κυρό Αλέξιο και οδήγησε σε σχεδόν διακοπή σχέσεων με τη Ρωσική Εκκλησία, γιατί ήθελε να επιβάλει τις αποφάσεις του για τη νέα αυτοκέφαλη Εκκλησία της Εσθονίας.

•Προκάλεσε διχασμό στη Σύνοδο του Πατριαρχείου Σερβίας γιατί είχε αναλάβει την ειρήνευση εκκλησιαστικός παράγων των Αθηνών όπου ήθελε να βοηθήσει προς τη κατεύθυνση την Εκκλησία των Σκοπίων - και όχι Μακεδονίας.

•Προκάλεσε σκληρή σύγκρουση με τον Αρχιεπίσκοπο Αλβανίας κ. Αναστάσιο, όπου θα είχε εξελιχθεί σε εθνικό ζήτημα εάν δεν επέμβαιναν γρήγορα κάποιοι πιο σώφρονες.

•Από εγωισμό παραλίγο να τινάξει στον αέρα την ομαλή εξέλιξη που είχε το πρόβλημα όπου ταλάνιζε για χρόνια το Πατριαρχείο Βουλγαρίας, επειδή το ρόλο του γεφυροποιού είχε αναλάβει εκκλησιαστικός παράγων των Αθηνών.

•Αδιαφόρησε στο κάλεσμα της Εκκλησίας της Κύπρου και δεν έστειλε εκπρόσωπο του Οικουμενικού Πατριαρχείου στη Μείζονα Σύνοδο που συνεκλήθη στην Κύπρο για να αποδώσει δικαιοσύνη και ν' αποκαταστήσει την ηρεμία και την τάξη.

•Μιλώντας σε Έλληνες δημοσιογράφους, χαρακτήρισε την Εκκλησία της Ελλάδος «επαρχιώτικη».

•Σε δηλώσεις του χαρακτήρισε τους Έλληνες της Επανάστασης του 1821 ως κάποιους ξεβράκωτους.(Ελεύθερη Ώρα-30 Οκτωβρίου 1991 και Αυριανή-26 Δεκεμβρίου 1991).

Απορία όμως προκαλεί πως είναι δυνατόν ο κ. Βαρθολομαίος να έχει αυτή την γνώμη για τους Έλληνες και να εισπράττει από το Υπουργείο Εξωτερικών ανά τακτά διαστήματα κατ΄ έτος ως οικονομική ενίσχυση το ποσό των 3.000.000 € την φορά.

•Αφαίρεσε το αξίωμα του Άρχοντος του Οικουμενικού Θρόνου από τον επιχειρηματία κ. Κ. Λούλη, άλλοτε διοικητή του Αγίου Όρους, διότι ετόλμησε να ασκήσει κριτική στο Φανάρι.

•Είχε Απαγορεύσει στον Άρχοντα Μ. Λογοθέτη αείμνηστο Παν. Αγγελόπουλο, μεγάλο ευεργέτη του Οικουμενικού Θρόνου, ν' ασχολείται ή να αναμιγνύεται στα εκκλησιαστικά θέματα του Φαναρίου.

•Απαίτησε διά του Υπουργείου Εξωτερικών από διευθυντές εφημερίδων να μη φιλοξενούν άρθρα που του ασκούν κριτική προς αυτόν.

•Έθεσε θέμα σε κορυφαίους πολιτικούς της χώρας μας που τον επισκέπτονταν στο Φανάρι να γίνονται συστάσεις στους βουλευτές εκείνους που δεν εκφράζονται καλώς για το Φανάρι και ζήτησε ν' αποκλειστούν από τις λίστες των κομμάτων όλοι όσοι του ασκούν δημοσίως κριτική.

•Έχει δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα με τα καμώματά του στην Ιερά Μονή Εσφιγμένου Αγίου Όρους.

•Έθεσε με σφοδρότητα και επιμονή το Έκκλητο στην Εκκλησία της Ελλάδος για την τότε  υπόθεση του πρώην Αττικής Παντελεήμονα Μπεζενίτη ενώ πολύ καλώς εγνώριζε ο κ. Βαρθολομαίος ότι τα αδικήματα του εν λόγω Ιεράρχη ήταν εκκλησιαστικά και ποινικά κολάσιμα.

•Εδημιούργησε μεγάλο πρόβλημα στην Αυτοκέφαλη Εκκλησία της Ελλάδος για την αποστολή του καταλόγου για την εκλογή Μητροπολιτών της Βορείου Ελλάδος και εσκανδάλισε σφόδρα με την πράξη του αυτή το πλήρωμα της Εκκλησίας.

Ενώ γνωρίζει πολύ καλά ο κ. Βαρθολομαίος ότι το ΣτΕ έχει κρίνει ότι δεν κατοχυρώνεται συνταγματικά η διάταξις περί την έγκριση του καταλόγου των εκλεξίμων για Αρχιερατεία από το Οικουμενικό Πατριαρχείο, αυτό μπορεί να γίνει μόνον εάν υπάρξει στο μέλλον τροποποίηση του Κ.Χ. (Απόφαση Ολ. ΣτΕ 545/1978,54546/1978).
---------------------
Δυστυχώς έτσι έχουν τα πράγματα περί Φαναρίου και άλλα πολλά, γι’ αυτό καιρός είναι να αλλάξει ο Μπέγζος πάραυτα γυαλιά!!!

Π.ΒΟΙΩΤΟΣ


Δεν υπάρχουν σχόλια: