27 Μαρτίου, 2011

ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΩΣ του ΓΕΝΙΚΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ κ. ΑΝΤΩΝΗ ΖΑΜΠΕΛΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΟΥΣΙΑ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΗ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΚΥΟ

 Ερωτηθείς ο Μακαριώτατος για την αποχώρηση του κ. Ζαμπέλη και του Μητροπολίτου Ιωαννίνων κ. Θεοκλήτου εδήλωσε τα εξής:

Εχει δημιουργηθεί μια παραφιλολογία γύρω από την υπόθεση με τον κ. Ζαμπέλη -που ήταν και είναι φίλος μου - η οποία είναι εκ του πονηρού. Ο άνθρωπος αποσπάστηκε από την Εμπορική Τράπεζα στην ΕΚΥΟ και είχε μια ημερομηνία λήξεως με ημερομηνία 31 Μαρτίου. Μόλις άλλαξε το καθεστώς της τράπεζας, πριν από δύο χρόνια, ο Γάλλος διευθυντής με επισκέφθηκε και μου είπε ότι τον χρειάζονται.

Του ζήτησα να τον αφήσει ακόμα για ένα χρονικό διάστημα. Λίγες μέρες μετά, μου έστειλε επιστολή στην οποία μου τονίζει ότι μπορεί να μείνει σε εμάς μέχρι τις 31 Μαρτίου. Ζήτησα εκ νέου να ανανεωθεί η θητεία του και μου απάντησε αρνητικά. Δεν μπορούσα να κάνω κάτι άλλο. Επομένως, όλα αυτά που λέγονται δεν έχουν σχέση με την πραγματικότητα.

Ο μητροπολίτης Ιωαννίνων, τον οποίο εκτιμώ, δεν επιθυμεί να συνεχίσει στη θέση του προέδρου της ΕΚΥΟ, έχει ορισμένες επιφυλάξεις. Εγώ δεν έχω τίποτα άλλο να του πω, παρά να τον ευχαριστήσω για όσα μας προσέφερε.

___________________________

Για την παραίτηση Ιωαννίνων θα επανέλθουμε.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: